tre ord....... extremt tråkig dag!

Men de tär inget att hänga upp sig på. just nu sitter ja o väntar på minb ror som förresten tog körkort igår, som ska hämta mig o min bror sne ska vi upp till mamma i ett par dagar o bara ta det lugnt. Hästarna får ksöta sig själva, vi hämtade halm idag åt dom, så dom har någto att pilla med, blandade upp det med 2 balar hö åt ettan o 3 balar åt King så har dom att pyssla med fram till tisdag då ja får fylla på, så då blir de bara Kingens kvällfoder som ska ges o de fixar underbara Pappa som rä så snäll o ställer upp! Imorron ska ja upp till sjöutsiktens islandshästar o hjälpa till med inridning av en Islandshäst valack som heter draken, ska ev. sitta upp på honom för första gången sen ska ja rida en annan Islandshäst ihop med Emmelie (en kompis) som rider en annan, hon ska även fota mig när ja ska rida i Barock sadel (grymt!!) innan vi rider ut. Nej nu ska ja ner o säga hejdå till mina fina hästar.

Bilder från idag, halm hämtning på Öland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0