Spänd!

Som ni kanske märkt är det mest jag som är aktiv på bloggen. Jag hoppas på att Malina kommer igång med den snart, men vad jag vet har hon ju en blogg utöver denna? Så det tar väll sin lilla tid det med :)

Nu ska jag snart åka till Sjöutsiktens islandshästar o sitta upp på en oinriden unghäst, aldrig sutten på så de gör jag för första gången idag, men han är super go så det är nog säkert inga problem :) Sen ska ja rida på en annan islandshäst som heter något på S i Barocksadel i paddocken o Emmelie ska fota, sen ska vi rida ut ihop :D Ska bli så underbart roligt, vill åka nuu! :D

Shettisen toulose som ja tricktränade med på gården där ja red islandshästar förut! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söting =))

2011-05-07 @ 17:50:01
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0