Dålig update

Som ni kanske märk är det väldigt dålig update här just nu. kanske för att jag ensam driver bloggen då Malina inte hinner, kanske för att ja har mycket i skolan o hemma o det går före datorn och definitivt bloggen.

Vill iaf tacka http://armonios.blogg.se för att hon länkat vår blogg, skit kul!
man växer en decimeter till ungefär när man uppmärksammas!

För att ni ska få lite mer att läsa vill jag dels fråga er,
vad vill ni läsa om? och dessutom tänker jag ta initiativet att bjuda in en till att dela
bloggen med mig och malina för att ni ska få fler inlägg att läsa varje dag.
Jag söker någon som har haft blogg förut och som håller på med någon form av
Horsemanship, kille eller tjej spelar ingen roll, inte häller vart du/denne finns.
Skriv i kommentar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0